Citi resursi [1]
![]() |
||||||
![]() |
Brīvprātīgo uzņemšanas ABC jeb kā būt vislabākajam [2] | Rokasgrāmata Eiropas Brīvprātīgā darba uzņēmējorganizācijām. | ||||
![]() |
||||||
![]() |
Brīvprātīgo sagatavošanas ABC [3] | Rokasgrāmata Eiropas Brīvprātīgā darba nosūtītājorganizācijām. | ||||
![]() |
||||||
![]() |
Audio grāmata par neformālo izglītību un tās metodēm [4] | Tā iekļauj skaidrojumus par neformālo izglītību, tās teorētisko apskatu, ieguvumiem iesaistoties tajā un izmantošanas iespējām, kā arī labās prakses piemērus. | ||||
![]() |
||||||
![]() |
Interaktīvs metodiskais materiāls par jauniešu grupu un komandas veidošanu un vadību jaunatnes darbā [5] | ![]() |
Metodiskais materiāls darbā ar jaunatni iesaistītajām personām par jauniešu grupu un komandas veidošanu un vadību jaunatnes darbā, ietverot gan šīs jomas teorētisku apskatu, gan idejas un praktiskus pieredzes piemērus, lai izskaidrotu un motivētu jaunatnes darbiniekus saprast grupu/komandu vadības būtību un, lai efektīvāk palīdzētu organizēt tās ideju un mērķu sasniegšanu. | |||
![]() |
||||||
![]() |
Interaktīvs metodiskais materiāls „Esi Uzņēmīgs” [7] | ![]() |
Metodiskais materiāls jauniešiem un darbā ar jaunatni iesaistītajām personām par jauniešu kompetenču attīstību, ietverot gan šīs jomas teorētisku apskatu, gan idejas un praktiskus piemērus kompetenču attīstībai, lai jaunieši un darbā ar jaunatni iesaistītās personas veiksmīgi uzsāktu un realizētu dažādas idejas, aktivitātes un projektus. Materiālā iekļaujamas arī metodes un aktivitātes, kas palīdzētu pilnveidot un trenēt, papildus ietverot arī pielikumu jaunatnes darbiniekiem, kurā izskaidrota uzdevumu būtība un padomi, kā balstoties uz šiem uzdevumiem un metodēm, veidot attīstības programmas, vai jauniešu centru iknedēļas tikšanās procesus. | |||
![]() |
||||||
![]() |
Stāstu stāstīšana kā pieeja un instruments darbā ar jauniešiem [8] | ![]() |
Animācijas filmas galvenais mērķis ir ieinteresēt, motivēt un iedrošināt jauniešus un jaunatnes darbiniekus radīt un izplatīt jauniešiem noderīgu informāciju caur dažādiem informācijas kanāliem, izmantojot stāstu stāstīšanas tehnikas. Šī animācijas filma var palīdzēt:
|
|||
![]() |
||||||
![]() |
Pašizaugsmes un pašizziņas iespējas piedaloties neformālās izglītības aktivitātēs [9] | ![]() |
Šīs animācijas filmas galvenais vēstījums ir par pašizaugsmes/pažizziņas iespējām piedaloties neformālās izglītības aktivitātēs Ar animācijas filmas palīdzību tiks dota iespēja noskaidrot kā neformālā izglītība var palīdzēt izzināt un iepazīt sevi, lai novērtētu savu unikalitāti un ietu to ceļu, kas pašam šķiet interesants. Animācijas filma:
|
|||
![]() |
||||||
![]() |
Āra dzīves aktivitātes un piedzīvojumu pedagoģija jaunatnes darbā [10] | ![]() |
Šīs animācijas filmas mērķis ir iedrošināt, motivēt un radīt lielāku izpratni par āra dzīves aktivitāšu un piedzīvojumu pedagoģiju, kā arī tās filozofijas efektīvu izmantošanu jaunatnes darbā. Animācijas filma:
|
|||
![]() |
||||||
![]() |
Koučinga meža burvestīvas darbā ar jauniešiem [11] | ![]() |
Šī animācijas filma nebūs par koučingu tā klasiskajā izpratnē. Šis ir koučinga maģisko rīku apkopojums, kuri var būt noderīgi darbā ar jauniešiem jebkur jūsu ikdienā – jauniešu centrā, skolā, uz ielas vai interešu pulciņā. Visi filmā redzamie tēli ir izdomāti un jebkādas sakritības ar reālām personām ir nejaušība. Tomēr tēli ir apzināti veidoti, lai palīdzētu jums izprast koučinga pielietojumu jaunatnes darbā. Filmu veidojuši trīs apmācītāju kolektīvs pēc Latvijas – Šveices sadarbības programmas pasūtījuma, liekot kopā teorijā un praksē gūtās prasmes un zināšanas par koučingu un tās pielāgojot realitātei jaunatnes darbā Latvijā, kā arī iedvesmojoties no latviešu folkloras, latviešu un pasaules literatūras klasikas, meža zvēriem, saviem draugiem un domubiedriem. |
|||
![]() |
||||||
![]() |
Attīsti savas komunikācijas un prezentācijas prasmes [12] | ![]() |
Šī animācijas filma:
|
|||
|
||||||
![]() |
Viss par Youthpass [13] | ![]() |
„Viss par Youthpass” ir apskatītas divas tēmas: • Youthpass process tā dažādajos posmos; • dažādas metodes un instrumenti, lai notiktu Youthpass process. Rokasgrāmata ir domāta tiem, kuri virza jauniešu mācīšanās procesu „Jaunatne darbībā” projektos: mentoriem, jaunatnes darbiniekiem/līderiem, koučiem, apmācību vadītājiem. |
|||
|
||||||
![]() |
Metodiskais apmācību materiāls „Redzi citādāk!” reproducēšanai Braila rakstā [14] |
![]() |
Metodiskie apmācību materiāli „Redzi citādāk!” reproducēšanai Braila rakstā ir izveidoti, lai iedrošinātu pēc iespējas vairāk vājredzīgo un neredzīgo jauniešu (vecumā no 15–25 gadiem) iesaistīties dažādos neformālās izglītības pasākumos. Šajā materiālā jūs atradīsiet informāciju par neformālās izglītības jēdzienu un principiem, jauniešu līdzdalības principiem un veidiem, projektiem (no idejas līdz īstenošanai), kā arī labās prakses piemērus, noderīgus resursus (organizācijas un iestādes) un papildus izmantojamās literatūras/interneta avotu sarakstu. |
|||
|
||||||
![]() |
Metodiskais apmācību materiāls „Redzi citādāk!” reproducēšanai Braila rakstā [15] |
![]() |
Šajā materiālā jūs atradīsiet dažādas neformālās izglītības metodes, kas orientētas uz ritmu, skaņu un tausti, noderīgus resursus (organizācijas un iestādes), papildus izmantojamās literatūras un interneta avotu sarakstu, kā arī praktiskus ieteikumus neformālās izglītības apmācību organizēšanai un īstenošanai jauniešiem ar redzes invaliditāti. |
|||
|
||||||
![]() |
Brauksi līdzi? Re, kur FORMULA! Rokasgrāmata jauniešu līdzdalības veicināšanai [16] | ![]() |
Tev – jaunatnes darbiniekam, līderim, vadītājam – ir lieliska iespēja braukt piedzīvojumu ceļojumā, ko sauc par LĪDZDALĪBU! |
|||
|
||||||
![]() |
Koučinga ceļvedis, Jauniešu iniciatīvas un līdzdalība [17] | ![]() |
Rokasgrāmata jauniešu līdzdalības atbalstam. Publicēta 2006. gada maijā, papildināta 2008. gada maijā. Tulkojums latviešu valodā sagatavots 2013. gadā. |
|
||
|
||||||
Uzņēmīguma receptes no Vidzemes jauniešu apmācības „Ar uzņēmību pret bezdarb(īb)u” (2012. gada maijs)