Aicina dalīties pieredzē par jauniešu līdzdalību demokrātiskajā dzīvē, izmantojot starpsektoru sadarbību

Stratēģiskās partnerības “New Power in Youth” (NPiY) ietvaros aicinām dalīties savā pieredzē par jauniešu līdzdalību demokrātiskajā dzīvē, izmantojot starpsektoru sadarbību. Šī aptauja ir daļa no partnerības jaunās kartēšanas aktivitātes. Aptauja ir atvērta līdz 2024.gada 4.oktobrim.

NPiY ir stratēģiska partnerība, ko vada Igaunijas “Erasmus+” un “Eiropas Solidaritātes korpuss” aģentūra sadarbībā ar 10 citām aģentūrām, tai skaitā Jaunatnes starptautisko programmu aģentūru, un 3 SALTO Resursu centriem. Stratēģiskās partnerības galvenais mērķis ir veicināt jauniešu līdzdalību demokrātiskajā dzīvē.

Rezultātus plānots paziņot Līdzdalības forumā 2024. gada novembrī, pēc kura sekos publikācija un raksts Līdzdalības resursu krātuvē.

Kartēšana īpaši koncentrējas uz projektiem, kuri:

  • ir veikti sadarbībā starp neformālo jaunatnes sektoru un vienu (vai vairākiem) no četriem formālās izglītības sektoriem: skolas izglītība, augstākā izglītība, pieaugušo izglītība un profesionālā izglītība;
  • ir vērsti uz vai nu jauniešu, vai profesionāļu, kas strādā ar jauniešiem (piemēram, kapacitātes celšanas iespējas skolotājiem/pedagogiem un jaunatnes darbiniekiem, lai veicinātu jauniešu līdzdalību demokrātiskajā dzīvē) mērķa grupu;
  • stimulē un veicina jauniešu līdzdalību demokrātiskajā dzīvē, pievēršot uzmanību tam, kā jaunieši uzvedas un mijiedarbojas ar demokrātiju.
  • piedāvā iedvesmojošas metodes, piemēram, pieredzes mācīšanās metodes, kuras sauc arī par neformālām vai alternatīvām izglītības metodēm.
  • pastāv iespēja praksi atkārtot, veicot izmaiņas vai pielāgojot konkrētajai situācijai.

Kā dalīties savā pieredzē?

Interesentus, kuri vēlas dalīties savā pieredzē, lūdzam skatīt plašāku informāciju vadlīnijās un līdz 4. oktobrim aizpildīt aptaujas veidlapu.

Jautājumu gadījumā aicinām sazināties ar jauniešu līdzdalības eksperti Aleksandru Mangusu, rakstot uz e-pastu: aleksandra.mangus@gmail.com.

Dalīties
Translate »