“Time to Move” kampaņas 2. konkursa izaicinājums “Es esmu Eiropa, mēs esam Eiropa”

Eurodesk kampaņa "Time to Move"

 

Lai veicinātu dažādu valstu jauniešu izpratni un interesi par Eiropas tematiku un vērtībām, Eiropas jaunatnes informācijas tīkls Eurodesk kampaņas “Time to Move” laikā organizē vairākus konkursus. Septembrī un oktobrī jauniešiem būs iespēja piedalīties četros dažādos izaicinājumos, kas būs ne tikai par dažādiem tematiem, bet arī dažādos formātos. Labāko darbu autori katrā izaicinājumā tiks apbalvoti.

Izceļot dažādību un iekļaušanu, jaunais “Time to Move” konkursa formāts piedāvā 13 – 30 gadus veciem jauniešiem no 36 Eiropas valstīm piedalīties vairākos izaicinājumos. Foto, stāstu, video un ilustrāciju izaicinājumiem katram ir savs ar Eiropu saistīts temats, kas tiks izziņots ik pēc divām nedēļām septembrī un oktobrī.

Konkursa darbus jaunieši varēs iesūtīt kampaņas mājaslapā, kas  šogad ir gan ieguvusi jaunu izskatu, gan arī pieejama latviešu valodā. Tā kā konkurss ir starptautisks, konkursa darbu iesniegšana notiks angļu valodā. Par konkursa darbiem noritēs arī skatītāju balsojums.

 

2. konkursa izaicinājums: “Es esmu Eiropa, mēs esam Eiropa”

Kopš pirmsākumiem Eiropa ir pulcējusi cilvēkus no dažādām valstīm, kultūrām, izcelsmes un ļoti atšķirīgām idejām. Viens ir skaidrs: mūsu daudzveidība padara mūs tikai stiprākus! Kad mēs sanākam kopā un maksimāli izmantojam to, mēs varam saprast šīs daudzveidības vērtību un to, kā to pārvaldīt iekļaujošā veidā.

Uzraksti pozitīvu stāstu ar maks. 10 teikumiem angļu valodā un pastāsti par cilvēku sanākšanu, draudzības veidošanu starp valstīm, iekļaujošākas un vienlīdzīgākas nākotnes veidošanu vai par visu, kas, tavuprāt, ietver ideju par Eiropas daudzveidību. Stāsts var būt izdomāts vai iedvesmots no reālās dzīves pieredzes. Uzrakstiet labāko stāstu ne vairāk kā 10 teikumos un iegūstiet iespēju laimēt dažas vērtīgas balvas! 

Skatītāju balsojuma favorīti izaicinājumā saņems “Time to Move” labumu paku – ūdens pudeli, T-kreklu, “Time to Move” spēļu kārtis. Konkursa noslēgumā četrus labākos darbus izvēlēs arī Eurodesk žūrija. Balvu fonā būs gan InterRail vilciena biļetes, Eastpak mugursomas un koferi, kā arī sešu mēnešu Spotify Premium abonementi.

Dalīties
Translate »