Vebinārs pedagogiem “Kā mācīt medijpratību”

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra Eiropas skolu sadarbības tīkla eTwinning ietvaros 14.maijā organizē vebināru, kurā Ņujorkas Universitātes absolvents, SkeptiCafe vadītājs un pieredzējis kritiskās domāšanas pasniedzējs Mārtiņš Hiršs pastāstīs, kā ar skolēniem sarunāties par medijpratību un kopīgi risināt sociālo tīklu burbuļu radītās problēmas. Lai piedalītos, līdz vebināra sākumam jāaizpilda reģistrācijas anketa.

Katrs no dzīvo mums savā informācijas “burbulī”, kur mūs pārsvarā sasniedz tikai noteikta satura un ievirzes informācija, radot iespaidu, ka tieši tā arī izskatās pasaule. To īpaši veicina sociālo tīklu popularitāte, kur katrs no mums var izvēlēties, kam sekot, ko lasīt. Sociālo tīklu algoritmi filtrē informāciju atbilstoši mūsu interesēm (ko esam publicējuši, ko meklējuši, kādām lapām sekojam, ko esam norādījuši savā profila informācijā), tādējādi radot sociālo tīklu informācijas burbuli. Šāda vide ir īpaši pateicīga gan manipulatīvām viedokļziņām, gan viltus ziņām. Vebinārā runāsim par to, kā kopā ar skolēniem saprotami un ātri atpazīt sociālo tīku burbuļus un problēmas, ko tie rada. Tāpat izmēģināsim dažādus praktiskus uzdevumus, ko SkeptiCafe izmanto savās apmācībās, kā arī dalīsimies pieredzē.

SkeptiCafe uzskata, ka politika un arī dzīve ir jābalsta pierādījumos. Kopš 2011.g. SkeptiCafe organizē neformālus kritiskās domāšanas un zinātnes popularizēšanas pasākumus – bāros. SkeptiCafe vada arī lekcijas un radošās darbnīcas dažādām auditorijām dažādos formātos.

Plašāka informācija par vebināru un reģistrācijas anketa: Latvijas eTwinning tīmekļa vietnē

Foto: Pixabay.com by Geralt (Creative Commons)

Dalīties
Translate »