Programmēšana kultūrai: digitālo prasmju sasaistīšana ar kultūras mantojumu

Vai zināji, ka vari svinēt eTwinning nedēļas un mūsu daudzveidīgo kultūras mantojumu, vienlaicīgi integrējot programmēšanas un digitālā radošuma elementus savās stundās?

Šogad ir iespēja izpētīt saikni starp digitālo inovāciju, tradīciju un kultūru kopā ar saviem skolēniem, kā arī reģistrēt šo aktivitāti programmēšanas nedēļas vietnē!

Nav nozīmes, kādu priekšmetu tu pasniedz vai cik labas ir tavas programmēšanas zināšanas, tu vari vienkārši organizēt mācību stundu, kurā tiek novērtēts kultūras mantojums un programmēšana. Tu vari, piemēram, palūgt saviem skolēniem radīt spēli, kurā var apgūt romantismu, pārveidot vēsturiskus dokumentus par aplikācijām vai pat izstrādāt digitāla medija objektu, ar kuru var apgūt Anglijas renesansi.

Tu vari arī lejupielādēt kultūras mantojuma un vizuālās programmēšanas mācību plānu (DOC) un to kopēt vai pielāgot izmantošanai ar skolēniem. Šo ar Scratch radīto spēli var izmantot mācību plāna atbalstam, kā arī mēģināt to pašu izdarīt kopā ar skolēniem.

Ja izvēlies veikt programmēšanas aktivitāti, to vari reģistrēt programmēšanas nedēļas kartē līdz 21. oktobrim, lai saņemtu Eiropas Komisijas apstiprinātu sertifikātu.

Latvijas skolēniem šogad ir nebijusi iespēja programmēšanas nedēļas laikā izspēlēt “100–gades programmēšanas stundu” – IT kompānijas Cognizant dāvanu Latvijas simtgadē. Dodies uz www.100gadesstunda.lv un izspēlē spēli!

Ja vēlies vēl nopietnāku izaicinājumu, vari piedalīties CodeWeek4all izaicinājumā, lai saņemtu sertifikātu par izcilību!
Visbeidzot, pārliecinies, ka visos programmēšanas pasākumos un

eTwinning izveidotajos projektos izmantot tēmturi #codeweek. Aicinām ikvienu platformas dalībnieku veidot projektu par tematu „kultūras mantojums” un programmēšana.

Kāpēc tu kavējies? Iesaisties programmēšanas nedēļā, pievienojies mūsu Facebook grupā, un noteikti atzīmē savu aktivitāti kartē.

Dalīties
Translate »