Pieredzes stāsti

Pirmie soļi miera veidošanā

Konfliktu risināšana un cieņpilna komunikācija. Ieklausīšanās sevī. Apzinātība. Labāka izpratne par saikni starp prātu un ķermeni. Spēja saglabāt mierpilnu prātu konflikta un spriedzes situācijās. Klausīšanās prasmes. Zināšanas par miera veidošanu caur darbu ar ķermeni. Motivācija un zināšanas par iespējām īstenot aktivitātes savai kopienai. Labāka saikne ar citiem cilvēkiem. Sava ķermeņa pieņemšana. Apzināšanās, ka es spēju panākt pārmaiņas pasaulē. Iedvesma kļūt aktīvākam un dalīties ar zināšanām,... Šie ir starptautiska projekta ''Embodied Peacebuilding: Compassion in Action in a Changing World'' dalībnieku biežāk minētie ieguvumi no piedalīšanās apmācībā ar tādu pašu nosaukumu.

Daugavpilī noslēgušās projekta "Feel the Nature of Woods” aktivitātes

Rudens vidū - no 5. līdz 15. oktobrim 2016. gadā - Daugavpilī veiksmīgi noritējis  latviešu – igauņu "Erasmus+: Jaunatne darbībā" Jauniešu apmaiņas projekts par dabu, mežu un ekoloģiju  "Feel the Nature of Woods”. Projektu organizēja un novadīja Daugavpils jauniešu biedrība "Serža Li mākslas sintēzes biedrība”, igauņu biedrība "Ida-Virumaa noorte sakslaste ühing” un vācu biedrība "Erfolg”.

Jaunieši no 6 valstīm iepazīst Latvijas dabu Latgales pierobežā

Biedrības "Kārsavas novada jauniešu centrs "Pūga”” jauniešu apmaiņas projekta "Jo dziļāk mežā, jo zaļāk!” ietvaros jaunieši no Armēnijas, Moldovas, Polijas, Ukrainas, Bulgārijas un Latvijas iepazina Latvijas  un ārvalstu dabas vērtības, kā arī to izmantošanas iespējas uzņēmējdarbības attīstībā, piedalījās ikgadējā Nakts sēņošanas festivālā “Ejom bakuot!” un veidoja foto izstādi “Jo dziļāk mežā, jo tuvāk sev!”.

Piešķirt krāsas nekurienei

Šī gada februārī jauniešu biedrība  "Youth for City – City for Youth" Cēsīs sadarbībā ar nevalstisko organizāciju "Viaje a la Sostenibilidad" Spānijā uzsāka fototerapijas projektu nr.2015-3-LV02-KA105-000951, „Express to progress” (“Erasmus+: Jaunatne darbībā” Jauniešu apmaiņas projekts), kura mērķis bija veicināt jauniešu radošumu, pašizpausmi un emociju izpratni ar terapeitiskās fotografēšanas, literārajām un neformālās izglītības metodēm, mudinot jauniešus vairāk laika pavadīt pie dabas.

Lapas